Camp Terror
S1, E6: Keith fears Portlock is cursed when he learns the horrifying history of the mysterious coin. Later, Ash regrets ignoring a warning not to venture into an abandoned mine, and Nantinaq stages a brutal attack on base camp in the middle of the night.