Campbell Addy: Feeling Seen
S1, E4: At age 30, British-Ghanaian photographer Campbell Addy has ascended to the height of the fashion game against all odds. But after photographing magazine covers featuring celebrities like Beyoncé, Naomi Campbell, and Meghan Markle, he worries he has become too commercial, and takes big risks to get back to his roots and pull off his first solo show as an artist.