Camyonce & Rollin' Ray
Сезон 1, серия 2: Cameron is at his wits end with a wheelchair-bound troll named "Rollin' Ray". When Charlamagne and Raymond finally arrange a meeting between the two, tempers flare and their long-awaited confrontation becomes explosive.