Canary in the Coal Mine
시즌 1, 에피소드 4: When a settlement is reached, uncomfortable truths emerge about the winners and losers of the lawsuit. As the community moves on, the lasting impact on the victims and their families remains, while, today, student activity monitoring software is more prevalent than ever, leading to a host of troubling new consequences that raise the question: are we protecting children or harming them?