Cannonade
S6, E1: Prince revamps the team in his image with mixed results, leading him to question if he wants to keep any of them at all. Chuck, clearing his head upstate, leads a crusade against a local blue blood. Meanwhile, Wags, Wendy and Taylor all try to wrap their heads around their new positions under Prince. Season premiere.