Can't Fight This Feeling
S9, E19: A gas tanker explodes on a Seattle highway, causing multiple injuries – including Paramedic Matthew; Meredith and Jo help a frantic mother (Sarah Chalke) whose child is suffering from a mysterious illness; and Owen bonds with a young boy whose parents are in critical condition. Meanwhile true colors are revealed when Alex is forced to work with Jo’s boyfriend on an ailing patient.