S1, E19: Gon and friends have made it to the Final Phase, which consists of a one-on-one match in which the winners are losers! However, killing an opponent means immediate disqualification. In the first match, Gon goes up against Hanzo, who easily overpowers him, but Gon refuses to surrender.