Cape Jaws
S3, E1: Despite its fame as the filming location for the infamous movie “Jaws,” Cape Cod has long been a peaceful tourist destination with no shark attacks in nearly 80 years. In 2012, all that changed. With shark experts Dr. Greg Skomal and Dr. Dan Huber, discover the fascinating and unique circumstances that created a predator nightmare, including four attacks and 600 sightings within four years.