Cape Town
S2, E9: Liv, Detective Babineaux and Ravi work together in solving the murder of Chris Allred (guest star Jay Hindle) — a high school teacher by day and a vigilante crime fighter named "The Fog" by night. Liv gets into trouble while on super hero brains and becomes a little too much for Clive to handle. Meanwhile, Major has an eye-opening conversation with a new friend, and Blaine forces Liv to do the unthinkable.