Capital
S1, E3: While responding to a boy who lacks self-confidence, the panel cheers on Rino as she learns to ride a bike. The 1st Newspaper Club president sets out to sabotage the 2nd Newspaper Club with a copycat column. Fumi stands up to her overbearing grandfather.