S5, E3: Jane must get over the newest hurdle in her life, which proves to be harder than she and Rafael would have hoped. Rogelio discovers that he and River are not as equal as he thought. Meanwhile, Jane and Petra must deal with the children not getting along with each other, which in turn brings up issues of how Petra and Jane feel about each other.