S2, E3: Puzzled by the Mexican fans' lukewarm reception, Kenny starts a grassroots PR campaign to burnish his image. But it takes a vintage Powers flare-up to bring the fans to their feet. Kenny makes inroads with Vida by inviting her to Sebastian's yacht party.