S1, E6: The Rance family is engulfed in a firestorm of publicity after the media learns about the possession of Casey Rance. As Casey's story continues to make national headlines, Father Tomas finds himself unexpectedly thrust into the public spotlight. Meanwhile, Father Bennett attends a papal planning gala at Maria Walters' mansion, where members of high society gather to discuss the presence of angels in everyday life, and Marcus’ search for answers leads him into the terrifying underbelly of the city.