Captain Bellamy's Bounty
S3, E8: Rick Lagina, Tony Sampson and Matty Blake join Barry and Brandon Clifford to search for artifacts and treasure connected to the infamous Whydah shipwreck off the coast of Cape Cod, Massachusetts.