Captain Mouse/ Mouse Minds the Store
Сезон 1, серия 5: MOUSE MINDS THE STORE. Mouse goes to the store to get some bubble bath, only to find it’s closing. What can he do? CAPTAIN MOUSE. A bath inspires Mouse to captain his own raft. Soon the gang has embarked on a nautical adventure.