Captain Nemo
S1, E11: When Ray's "free" time goes to coaching his basketball team in preparation for the Pizza League championships, he is reminded by Debra that their kids are growing up fast. When Robert is forced out as captain of Nemo's basketball team, Ray gets the title and the opportunity to lead his team to victory.