Captives
S9, E14: Sam and Dean are stunned to discover that the Men of Letters’ bunker is haunted. Their investigation leads them to a storage facility where the demons have been keeping a prized possession. Meanwhile, Castiel is captured by Bartholomew (guest star ADAM HARRINGTON).