Captivity
S1, E7: After Kaneki and Hinami witness Ryoko's fate, the personnel at Anteiku are grieved, and Touka decides to take matters with the investigators into her own hands. Kaneki is fed up with not being able to do anything, and makes up his mind to become involved.