Sed de Venganza Cara a cara
S1, E5: Mirna's revelation about Fernanda's daughter shocks her deeply. Upon learning that Eugenio used her for his revenge, Fernanda feels betrayed and turns her pain into fury. She calls Eugenio, and upon hearing his lies, she becomes more enraged. She surprises him with a sexual encounter, but then smothers him. Francisco hires an investigator to get Ana out of the clinic and find out about Eugenio and Fernanda. He also meets with Marcelo to plan his visit to the Del Pino Corporation. Gabriel and Brenda argue over an intimate failure, while Alonso tries to seduce Brenda, who rejects him. Elisa shares her feelings about Fernanda and Francisco with her friend Tania.