Careful the Things You Say
S6, E7: Susan believes that Katherine may be Julie's assailant; Angie invites a reluctant Bree and Orson to dinner; Gaby struggles to home school Juanita; Lynette has her own suspicions about who attacked Julie; Angie confronts Nick.