Crazy Cakes Carnivals and Cityscapes
S1, E1: A carnival-themed wedding cake comes complete with a tunnel of love, a Hollywood cityscape pleases everyone at a fundraiser, a baker creates a glow-in-the-dark jellyfish cake and more.