Carpe Museum
S3, E22: While acting as a parent chaperone on the school’s trip to the museum, Bob and Louise have a father-daughter bonding moment. Meanwhile, Gene and his friends are on a hunt to find exhibits that feature “boobs,” Tina questions her dorkiness and, on the steps of the museum, Linda lends her unique chanting abilities to the museum workers on strike.