시즌 5, 에피소드 20: Casey (Jesse Spencer) goes to drastic measures to help his friend Kannell (guest star Kamal Angelo Bolden). Lt. Severide (Taylor Kinney) helps an old widow come to terms with letting go, but realizes he may be the one needing help. Otis (Yuri Sadarov) and Cruz (Joe Minoso) deal with surprises when they find a new roommate to move in. Dawson (Monica Raymund) and Brett (Kara Killmer) get crafty to save a young girl.