Case of the Moondays / Portrait of a Monster
시즌 1, 에피소드 3: To evade Monster Hunters, Clawdeen must embrace her human side to save herself and Cleo. Frankie's picture day panic causes them to ZAP the school camera into a soul sucking menace.