Cast Out: Part 2
S2, E20: Hiccup cautiously accepts Alvin's help on a mission to rescue Stoick from Dagur's clutches. The Berkians, the Berserkers and the Screaming Death all converge on Outcast Island, for a confrontation that may decide the fate of the archipelago.