Сезон 4, серия 21: When an elder care facilitate shuts down, New Amsterdam is forced to intake many new patients. Max struggles with his decision to head back to London. Reynolds takes his personal frustrations out on his department with near disastrous results. Iggy's work causes him to reflect on his marriage and personal life.