Cat and Mouse Burglars / Caterpillar and Mouse / The Pied Piper of Harlem / Lazy Jerry
Сезон 2, серия 4: A perky – and thieving – pop star checks into the Hotel! Tom’s coveted flower has a secret stowaway. A jazzy song punctuates Tom and Jerry’s waiter rivalry. An R.C. toy mouse distracts Tom – but makes for a dangerously lazy Jerry.