Cat and Mouse
S4, E6: Deborah Roberts is only 18 when she meets handsome bad-boy Steven Brown. At first it's a fairy tale romance. But after they marry, Deborah becomes a slave to his daily abuse. When she finds the courage to leave, he stops at nothing to get revenge.