Cat Plaster
시즌 1, 에피소드 4: Ralf wants to become a new man. Nikki forces Maria to have a day of reconciliation. They all end up at the "Holistic Healing Hatzfeld" wellness center at the same time: While Ralf and his friend Jochen face a dramatic firewalk there, Maria tries to avoid a serious conversation with Nikki. Will Maria and Ralf finally meet here?