CATastrophe
S1, E4: When Nate is paired with Jenny on a school project, he hopes to prove his awesomeness to her, but his catphobia threatens to destroy his cool. Meanwhile, Ellen sets out to cure Martin of a deeply ingrained phobia of his own.