시즌 1, 에피소드 2: The investigation into Ashley’s disappearance leads the gang to a dangerous man. As Mickey reunites with his mom, Shira bumps into an old friend. And in a town filled with secrets that people would kill to keep buried, what is Mrs. Friedman—Mickey’s history teacher—hiding?