Catch Me If You Cannon
S3, E5: Silver, Naomi and Adrianna craft a plan to seduce Mr. Cannon and prove that he raped Naomi, but they underestimate his ability to control the situation. Teddy and Ian are forced to do manual labor as punishment for fighting.