Catherine
시즌 1, 에피소드 3: Faced with a trumped-up story of a rift between the Veep and the First Lady, Selina quells accusations that everything is about her — even though it is. The Veep's office goes into spin control about the appointment of an 'oil guy' to the Clean Jobs taskforce. Gary selects candidates for the VP dog, though Selina's daughter Catherine, who is visiting from college, gets final say.