Cats! Cats! Cats!
S7, E9: Nancy and Andy try to fight off Zoya as she attempts to take over the bike shop. Meanwhile, some local rival dealers approach Silas, and Shane offers Nancy help with her competition. Back on Wall Street, Doug must deal with the SEC.