Cattle Drive
S2, E3: Otto and family battle the elements and predators to drive their cattle to the summer pasture. A missing calf causes Otto and Eivin to head off for a dangerous late night rescue mission. Atz Lee and Jane build a makeshift greenhouse from cast off supplies.