Cattle Rancher
S2, E6: Richard travels to the heart of Texas where TJ Haynie, descendant of “the old 300”- the first settlers of Texas, attempts to turn Richard into a real-life buckaroo. There’s riding and roping, cows and horses, shooting authentic lever-action rifles and six shooters, and of course, mucking out stalls.