Caught by a Whisker
Сезон 4, серия 4: The Dodge City bank installs a new alarm in response to a rash of robberies; brothers Matt and Clint Dunbar rob the bank in disguise, but when deputies set up checkpoints on the roads, they stash the money and look for another way out of town.