Caught in a Love Triangle
S1, E6: Will one woman choose to leave twin love for good? And ruin her sister's relationship on the way out? With so much turmoil and broken hearts in both houses, the remaining twins are left to pick up the pieces. Find out what happens when Brie and Nikki shake things up by dropping new twins into both houses, that leaves one couple, and their twins, in jeopardy.