Caught in the Act of Mouthing Off
S2, E6: Damon Wayans Jr & Vincent Oshana, Michael Ealy & Khatira Rafiqzada and Fortune & her wife Jax compete remotely from their own homes in a night of fun and games hosted by Kevin Hart.