Caught in the Crossfire
Сезон 1, серия 4: The Tennessee Wraith Chasers head to Franklin, TN, to take on the Lotz House, a 19th-century home caught in the deadly crossfire of the Civil War. Rumor has it the restless dead still march to the beat of battle drums at night.