Caught in the Crossfire
T5, E2: Colt discovers a new side of his girlfriend. Angela receives some shocking news from her doctor. Elizabeth asks her dad to pay for a big-ticket item. Larissa decides to get back into the dating scene. Paul makes a huge decision for him and his family.