시즌 1, 에피소드 4: The ’90s is the era when real life mounts a TV takeover. The birth of reality TV blurs the boundary between fact and fiction, news turns into entertainment and everyday life plays out as high drama. From the brutal beating of Rodney King to the raw violence of the LA riots and the celebrity circus of the O.J. Simpson trial, every story unfolds in real time in front of the TV audience.