Caught Somewhere in Time
S14, E16: Maggie and Jackson are enjoying spending time together, but he must turn his concentration toward the groundbreaking vaginoplasty surgery he has scheduled with Catherine and Richard. Meanwhile, Meredith and Jo hit a roadblock with their contest submission, so Jo helps Bailey with an incoming trauma patient who used to be an astronaut.