CCFART
시즌 1, 에피소드 3: CCFART is formed. Sunny and Firoz accept a deal almost too large for them. Michael gate-crashes his son’s birthday party even though he is not invited. Michael hires Megha, but she steps on a few toes trying to track down the ‘artist’ who made the sandwich note.