Cedar Log Peeler
Сезон 5, серия 21: Mike works on a fish processing boat in the Bering Sea and cleans out the fish grinder. Then he heads to the Rapid River Rustic Mill to lend a hand with debarking, peeling and processing wood for a cedar log cabin.