Celos y envidia
시즌 1, 에피소드 6: Miguel threatens Mia for humiliating Celina. Mia apologizes to Celina. Diego tries to take revenge on the person who assaulted him but his father intervenes by turning the bully in to the police. Roberta, moved by jealousy, insults Alma.