Cenizas de la gloria - Las dos vidas de Juana Barraza
시즌 1, 에피소드 3: Juana Barraza received the highest sentence enacted in Mexico: 759 years in prison for the deaths of 17 elderly women. She claims to have fought as The Lady of Silence, but her fight record is unknown. She has led two lives, both mysterious.