Cenizas de la gloria - Secuestro en la cancha
S1, E4: Rubén Omar Romano was kidnapped next to the Cruz Azul facilities. After 65 days of confinement, he was mysteriously released. An aspiring soccer player, Genaro García Luna, was behind those events.