시즌 5, 에피소드 3: The Henricksons try to put on a unified face during Christmas, but the family is tested amidst numbing revelations from Barb, Marge and Adaleen. Meanwhile, Lura takes drastic measures in response to Alby's zealous efforts to 'purify' the compound; Lois drifts towards the deep end; Bill tries to soften up a senator; Ben bonds with Heather; and Cara Lynn looks for answers about her father.