Ch-Ch-Ch-Ch-Changes
S1, E19: Decisions, Decisions -- With TMU knocking on Coach Taylor's door, Julie decides to make it very clear to her parents that she does not intend to move away from Dillon and Matt. Meanwhile, Jason gets some devastating news from the quad rugby recruiters in Austin. Elsewhere, Riggins befriends a single mother and her son.